Z którymi z rodzajów szkód: na mieniu czy na osobie związane jest większe ryzyko, a tym samym wyższe kwoty wypacanych odszkodowań?
Czy z OC komunikacyjnego będą pokryte tylko tzw. szkody rzeczywiste (za uszkodzony samochód - taxi), czy również szkody polegające na utracie spodziewanych korzyści (taksówkarz przez kilka dni nie wykonuje swojej pracy, bo jego samochód trafił do warsztatu po kolizji drogowej nie z jego winy)?
Po co przewoźnikowi wykonującemu transport osobowy jest potrzebne tzw. „OC nadwyżkowe”?
Jakie dodatkowe korzyści przyniesie Ubezpieczonemu zawarcie umowy generalnej w zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych z Ubezpieczycielem?
Czy w firmie funkcjonuje program zarządzania pojazdami służbowymi?
Transfer ryzyka
ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych – OC (obowiązkowe)
ubezpieczenie auto casco pojazdów mechanicznych – AC
ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków - NNW